- -

White spot Markets-Schaeffler AG & co.kg

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

White spot Markets-Schaeffler AG & co.kg

Show full item record

Luu, NM. (2019). WHITE SPOT MARKETS-SCHAEFFLER AG&Co.Kg. http://hdl.handle.net/10251/124240

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124240

Files in this item

Item Metadata

Title: White spot Markets-Schaeffler AG & co.kg
Author: Luu, Nhan Minh
Director(s): González Ladrón de Guevara, Fernando Raimundo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2019-07-11
Issued date:
Abstract:
[EN] Problem statement: The topic was assigned by Schaeffler AG & Co. KG., in order to assist the Wheel Bearing (WB) business unit for Heavy-Duty Vehicle in analyzing the following potential markets (White Spots): India, ...[+]


[ES] Planteamiento del problema: El tema fue asignado por Schaeffler AG & Co. KG., para ayudar a su unidad de negocios de rodamientos de ruedas para vehículos pesados a analizar los siguientes mercados potenciales (white ...[+]
Subjects: Marketing , Commercial expansion , Barriers to entry , Strategy , Barreras de entrada , Estrategia , Expansión comercial
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record