Mostrar el registro completo del ítem
Vogelsang, K.; Ollermann, F. (2019). Flipped Classroom Evaluation using the Teaching Analysis Poll. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 9-17. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9203
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124336
Título: | Flipped Classroom Evaluation using the Teaching Analysis Poll | |
Autor: | Vogelsang, Kristin Ollermann, Frank | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The increasing digitalization also affects universities. Therefore, electronic teaching is experiencing an upwind. Flipped Classroom is a special form of digital teaching is. Here, the basics are taught via online ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9203 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|