- -

Flipped Classroom Evaluation using the Teaching Analysis Poll

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Flipped Classroom Evaluation using the Teaching Analysis Poll

Mostrar el registro completo del ítem

Vogelsang, K.; Ollermann, F. (2019). Flipped Classroom Evaluation using the Teaching Analysis Poll. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 9-17. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9203

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124336

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Flipped Classroom Evaluation using the Teaching Analysis Poll
Autor: Vogelsang, Kristin Ollermann, Frank
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The increasing digitalization also affects universities. Therefore, electronic teaching is experiencing an upwind. Flipped Classroom is a special form of digital teaching is. Here, the basics are taught via online ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Flipped classroom , TAP , Evaluation , Case study
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9203
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9203
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem