Hernández Barbera, L.; Ferrando Guillem, I.; Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2018). Análisis de funcionalidad del enlace de letras tipo serif aplicando neurociencias. Journal of Marketing & International Business. 5(4):361-369. http://hdl.handle.net/10251/124597
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Title: | Análisis de funcionalidad del enlace de letras tipo serif aplicando neurociencias | |
Secondary Title: |
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Author: | Hernández Barbera, Lorena | |
UPV Unit: |
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Issued date: |
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Abstract: |
[EN] Neuromarketing emerges as a relatively new discipline of research, because of the
combination of neuroscience with marketing. Neuromarketing studies aim to analyze
different areas of the brain while experimenting with ...[+]
[ES] El neuromarketing surge como una disciplina relativamente nueva de investigacio¿n,
como resultado de la combinacio¿n de la neurociencia con el marketing. Los estudios de
neuromarketing tienen el objetivo de analizar ...[+]
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Subjects: |
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Copyrigths: | Cerrado | |
Source: |
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Publisher: |
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Publisher version: | https://iseun.es/editorial/revista-vol5-num4/ | |
Type: |
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