- -

Effects of Plagiarism in Introductory Programming Courses on the Learning Outcomes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Effects of Plagiarism in Introductory Programming Courses on the Learning Outcomes

Mostrar el registro completo del ítem

Pawelczak, D. (2019). Effects of Plagiarism in Introductory Programming Courses on the Learning Outcomes. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 623-631. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9297

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/125834

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Effects of Plagiarism in Introductory Programming Courses on the Learning Outcomes
Autor: Pawelczak, Dieter
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] We compare two introductory programming courses and the accompanying programming assignments with respect to the learning outcomes and the relation to plagiarism. While in the first course the solutions from the ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Plagiarism , Source code plagiarism , Teaching programming , Automated assessment systems
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9297
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9297
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem