- -

Boosting employability through the use of Authentic Learning Scenarios

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Boosting employability through the use of Authentic Learning Scenarios

Mostrar el registro completo del ítem

Fitó Bertran, A.; Martínez-Argüelles, M.; Plana-Erta, D. (2019). Boosting employability through the use of Authentic Learning Scenarios. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 75-83. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9439

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/125846

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Boosting employability through the use of Authentic Learning Scenarios
Autor: Fitó Bertran, Angels Martínez-Argüelles, M.Jesús Plana-Erta, Dolors
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Education for employability is one of the greatest challenge for Higher education institutions in Europe, but especially in Spain. The European Higher Education Area assumes that competence development becomes crucial ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Employability , Authentic learning , Generic skills , Financial education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9439
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9439
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem