- -

Solución CRM para un sistema de emergencias sanitarias en Salesforce

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Solución CRM para un sistema de emergencias sanitarias en Salesforce

Show full item record

Martín Aurell, C. (2019). Solución CRM para un sistema de emergencias sanitarias en Salesforce. http://hdl.handle.net/10251/126083

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/126083

Files in this item

Item Metadata

Title: Solución CRM para un sistema de emergencias sanitarias en Salesforce
Author: Martín Aurell, Carlos
Director(s): Molina Marco, Antonio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2019-07-11
Issued date:
Abstract:
[ES] Las herramientas de organización empresarial están al alcance de cualquier empresa, sea cual sea el ámbito al que se dedique. Los Customer Relationship Management (CRM) ofrecen un tipo de servicio personalizado, no ...[+]


[EN] Enterprise organization tools are available to any type of Enterprise, whatever their ambit. Customer Relationship Management (CRM) offers a personalized type of service, not only specialized in customer relationships, ...[+]
Subjects: CRM , Salesforce , Emergencias sanitarias , Servicio en la nube , Health Emergency , Cloud Computing
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record