- -

Implementation of a self-learning itinerary to improve the effective communication outcome in the master of food safety and quality management

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Implementation of a self-learning itinerary to improve the effective communication outcome in the master of food safety and quality management

Mostrar el registro completo del ítem

Pérez-Esteve, É.; Silvestre Cerdà, JA.; Bas Cerdá, MDC.; Lerma-García, MJ.; Matarredona Desantes, N.; Oltra Badenes, RF. (2018). Implementation of a self-learning itinerary to improve the effective communication outcome in the master of food safety and quality management. ICERI Proceedings. 3230-3234. https://doi.org/10.21125/iceri.2018.1719

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/129734

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Implementation of a self-learning itinerary to improve the effective communication outcome in the master of food safety and quality management
Autor: Pérez-Esteve, Édgar Silvestre Cerdà, Joan Albert Bas Cerdá, María Del Carmen Lerma-García, María Jesús Matarredona Desantes, Nuria Oltra Badenes, Raúl Francisco
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Composición Arquitectónica - Departament de Composició Arquitectònica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Tecnología de Alimentos - Departament de Tecnologia d'Aliments
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The ability to communicate effectively is an essential skill in today's world. Thus, a great effort is being done at the universities to help the students to reach this skill. In fact, in some universities, such as ...[+]
Palabras clave: Effective communication , Student outcomes , Self-diagnosis tools , Self-training
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
ICERI Proceedings. (eissn: 2340-1095 )
DOI: 10.21125/iceri.2018.1719
Editorial:
IATED, International Association of Technology, Education and Development
Versión del editor: http://doi.org/10.21125/iceri.2018.1719
Título del congreso: 11th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2018)
Lugar del congreso: Seville, Spain
Fecha congreso: Noviembre 12-14,2018
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2017%2FB%2F025-14/
Agradecimientos:
This work has been developed within the research project called “Autodiagnóstico del nivel de dominio inicial de la competencia transversal “Comunicación Efectiva” y su mejora a través de un itinerario autoformativo” (Ref.: ...[+]
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem