Mostrar el registro completo del ítem
Varhelahti, M.; Joshi, M.; Mikkilä-Erdmann, M.; Pérez-Sabater, C. (2017). Media Choice in Multicultural Business Interactions. Hermes. (56):163-180. https://doi.org/10.7146/hjlcb.v0i56.97230
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/136403
Título: | Media Choice in Multicultural Business Interactions | |
Autor: | Varhelahti, Mervi Joshi, Marjo Mikkilä-Erdmann, M. | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The aim of this study was to identify which media is chosen for Computed-mediated Communication (CMC) in multicultural business interactions when the main language of communication is English as a lingua franca. The ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento (by) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://dx.doi.org/10.7146/hjlcb.v0i56.97230 | |
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|