- -

Competencias para el aprendizaje ético en estudiantes universitarios de enfermería y pedagogía

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Competencias para el aprendizaje ético en estudiantes universitarios de enfermería y pedagogía

Show full item record

Tey Teijón, A.; Vilà Baños, R.; Martínez Martín, M. (2014). Competencias para el aprendizaje ético en estudiantes universitarios de enfermería y pedagogía. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 12(1):337-352. https://doi.org/10.4995/redu.2014.6422

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/140013

Files in this item

Item Metadata

Title: Competencias para el aprendizaje ético en estudiantes universitarios de enfermería y pedagogía
Secondary Title: Competencies for ethical learning in university students of nursing and pedagogy.
Author: Tey Teijón, Amelia Vilà Baños, Ruth Martínez Martín, Miquel
Issued date:
Abstract:
[ES] El artículo presenta los resultados obtenidos en un estudio realizado con estudiantes de las facultades de Pedagogía y Enfermería de la Universidad de Barcelona. Se centra en el análisis de las competencias que pueden ...[+]


[EN] The article presents the results of a study conducted with students from the faculties of Pedagogy and Nursing of the University of Barcelona. It focuses on an analysis of the competencies that may help achieve ...[+]
Subjects: Wthical competencies , Students , University , Ethical learning , University education , Ethics training , Social responsibility , Competencias éticas , Estudiantes , Universidad , Aprendizaje ético , Formación universitaria , Formación deontológica , Responsabilidad social
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2014.6422
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2014.6422
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record