- -

Andamiando el desarrollo de los Grados de Magisterio: la cooperación educativa en el contexto universitario

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Andamiando el desarrollo de los Grados de Magisterio: la cooperación educativa en el contexto universitario

Show full item record

García García, M.; Cotrina García, MJ. (2012). Andamiando el desarrollo de los Grados de Magisterio: la cooperación educativa en el contexto universitario. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 10(3):399-412. https://doi.org/10.4995/redu.2012.6029

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141378

Files in this item

Item Metadata

Title: Andamiando el desarrollo de los Grados de Magisterio: la cooperación educativa en el contexto universitario
Secondary Title: Scaffoldingthe Development ofTeacher Training Degrees: Educational Cooperation in the University Context
Author: García García, Mayka Cotrina García, Manuel J.
Issued date:
Abstract:
[ES]  La cooperación educativa inunda el lenguaje universitario desde la llegada del Espacio Europeo de Educación Superior. A través de una propuesta de investigación-acción colaborativa, un conjunto de profesores y ...[+]


[EN] Educational cooperation has pervaded university language since the European Higher Education System was born. A group of teachers involved in Teacher Training Degrees have analyzed the essence and meaning of their ...[+]
Subjects: University , Educational cooperation , Action-research , Teachers’ professional development , Cooperative learning , Universidad , Cooperación educativa , Investigación-acción , Desarrollo profesional del profesorado , Aprendizaje cooperativo
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2012.6029
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2012.6029
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record