- -

Logros en la implementación de modalidades híbridas de ABP

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Logros en la implementación de modalidades híbridas de ABP

Show full item record

Morales Bueno, P. (2011). Logros en la implementación de modalidades híbridas de ABP. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 9(1). https://doi.org/10.4995/redu.2011.6181

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141534

Files in this item

Item Metadata

Title: Logros en la implementación de modalidades híbridas de ABP
Secondary Title: Achievements in hybrid PBL implementations
Author: Morales Bueno, Patricia
Issued date:
Abstract:
[ES] Se reporta los resultados de la evaluación de logros, en diferentes contextos de aprendizaje ABP híbrido en cursos de primer año de ingeniería, de una universidad chilena y una universidad peruana, sobre tres variables ...[+]


[EN] This article reports the results of the evaluation of achievements in different hybrid PBL learning contexts in first-year engineering courses at a Chilean university and at a Peruvian university, on three key variables ...[+]


[FR] Nous rapportons les résultats de l'évaluation des réalisations dans différents contextes d'apprentissage hybride PBL cours de première année en génie, une université chilienne et une université peruvienne, sur les ...[+]
Subjects: Hybrid PBL , Achievement motivation , Critical thinking skills , Knowledge structure , ABP híbrido , Motivación de logro , Pensamiento crítico , Estructura de conocimiento , hybrides PBL , La motivation du succès , La pensée critique , La structure de la connaissance
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2011.6181
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2011.6181
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record