- -

Modelo tutorial implícito en el Practicum: una aproximación desde la óptica de los tutores

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Modelo tutorial implícito en el Practicum: una aproximación desde la óptica de los tutores

Show full item record

Martínez Figueira, E.; Raposo Rivas, M. (2011). Modelo tutorial implícito en el Practicum: una aproximación desde la óptica de los tutores. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 9(2):97-118. https://doi.org/10.4995/redu.2011.6163

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141613

Files in this item

Item Metadata

Title: Modelo tutorial implícito en el Practicum: una aproximación desde la óptica de los tutores
Secondary Title: Model tutorial implicit in the Practicum: an approach from the perspective of the tutors
Author: Martínez Figueira, Esther Raposo Rivas, Manuela
Issued date:
Abstract:
[ES]El periodo de prácticas se define por el grado de reflexión entre teoría y práctica. Durante este tiempo, los futuros profesionales descubrirán la dificultad, y a su vez la importancia de saber unir teoría y práctica ...[+]


[EN] The Practicum is defined by the degree of reflection between theory and practice. During this time, future professionals will find the difficulty, and the importance of knowing theory and practice, checking whether ...[+]
Subjects: Practicum , Tutor , Tutoría , Psicopedagogía , Modelo tutorial , Perspectiva , Tutoring , Educational psychology , Model tutorial , Perspective
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2011.6163
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2011.6163
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record