- -

Análisis de competencias en la formación de maestros a través del practicum.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de competencias en la formación de maestros a través del practicum.

Show full item record

Cámara Estrella, ÁM.; Abril Gallego, AM.; Díaz Pareja, EM.; Gutiérrez García, F.; Párraga Montilla, JA.; Romero Ariza, M.; Ortega Tudela, JM. (2011). Análisis de competencias en la formación de maestros a través del practicum. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 9(2):55-70. https://doi.org/10.4995/redu.2011.6158

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141656

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de competencias en la formación de maestros a través del practicum.
Secondary Title: Analysis of competencies in the teachers trainign through the practicum
Author: Cámara Estrella, África María Abril Gallego, Ana Mª Díaz Pareja, Elena Mª Gutiérrez García, Francisco Párraga Montilla, Juan Antonio Romero Ariza, Marta Ortega Tudela, Juana Mª
Issued date:
Abstract:
[ES] Resumen El actual contexto social, cultural y tecnológico, junto con el diseño de los nuevos títulos de grado en Educación Primaria e Infantil hace necesaria una reflexión en torno a cómo ha de ser la formación de ...[+]


[EN] The current social, cultural and technological context along with the design of the new degree in Primary education and Infant requires a reflection on how the training of new teachers should be and which skills ...[+]
Subjects: Grados de Maestro , Practicum , Competencias , Teacher Training Degrees , Competences
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2011.6158
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2011.6158
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record