- -

El uso del campus virtual en el practicum de psicopedagogía: un enfoque constructivista y sociocultural

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El uso del campus virtual en el practicum de psicopedagogía: un enfoque constructivista y sociocultural

Show full item record

Barrachina, LA. (2011). El uso del campus virtual en el practicum de psicopedagogía: un enfoque constructivista y sociocultural. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 9(3):199-217. https://doi.org/10.4995/redu.2011.6162

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141682

Files in this item

Item Metadata

Title: El uso del campus virtual en el practicum de psicopedagogía: un enfoque constructivista y sociocultural
Secondary Title: Using the virtual campus in the practicum of psychopedagogy: a socio-cultural and constructivist approach
Author:
Issued date:
Abstract:
[ES] El practicum es un espacio de formación de suma importancia para la formación de un estudiante al finalizar sus estudios superiores. En el nuevo marco del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) ...[+]


[EN] The Practicum (post-graduate teacher education) is an area critical to the formation of a student to finish college. In the new framework of European Higher Education Area (EHEA), classroom practices have become ...[+]
Subjects: Practicum , Virtual learning environment ,  University education , Psychopedagogy , Constructivism , Sociocultural , Entorno virtual de aprendizaje , Formación universitaria , Psicopedagogía , Constructivismo
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2011.6162
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2011.6162
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record