- -

Let's make people management visible

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Let's make people management visible

Show full item record

Moldes Farelo, R.; García-Salmones, L.; Gómez Sota, F.; Cordero Verdugo, RR.; Rodriguez Polo, B. (2011). Let's make people management visible. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 8(2):95-116. https://doi.org/10.4995/redu.2010.6197

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/141997

Files in this item

Item Metadata

Title: Let's make people management visible
Secondary Title: Hagamos visible la dirección de personas.
Author: Moldes Farelo, Rocío García-Salmones, Lourdes Gómez Sota, Fátima Cordero Verdugo, R. Rebeca Rodriguez Polo, Blanca
Issued date:
Abstract:
[EN] “Let’s make people management visible” is an innovation project that was run in all 2nd year groups for the Managing People courses, within the Social Science Faculty. The project involved all the teachers who taught ...[+]


[ES] "Hagamos visible la dirección de personas" es un proyecto de innovación que fue llevado a la práctica en todos los grupos de 2 º año de grado de los cursos de Dirección de Personas, en la Facultad de Ciencias Sociales. ...[+]


[FR] “Rendons le Management de Personnes Évident”, c’est une activité d’innovation qui a eu lieu dans tous les groupes de 2eme année dans le cadre de la matieré “Direction du Personnel”, dans la Faculté de Sciences Sociales. ...[+]
Subjects: Cooperative learning , Active methodologies , Educational innovation , Higher education , People management , Aprendizaje cooperativo , Metodologías activas , Innovación docente , Educación superior , Gestión de personas
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2010.6197
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2010.6197
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record