Mostrar el registro completo del ítem
García-García, C.; Felip Miralles, F.; Royo González, M. (2016). Social media use as global positioning strategy for architecture studios. EGE Revista de Expresión Gráfica en la Edificación. 0(9):124-132. https://doi.org/10.4995/ege.2016.12460
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/142714
Título: | Social media use as global positioning strategy for architecture studios | |
Otro titulo: |
|
|
Autor: | García-García, Carlos Felip Miralles, Francisco Royo González, Marta | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The evolution of the internet has promoted the globalization of the current economic system. In this scenario, architecture studios may be forced to relocate its customer base, looking for new business opportunities ...[+]
[ES] La evolución de internet ha favorecido la globalización del sistema económico actual. En este escenario, los estudios de arquitectura encuentran nuevas oportunidades de negocio fuera del contexto local a través de la ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.4995/ege.2016.12460 | |
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
This work has been developed as part of the research project P1-1A2013-04, funded by Universitat
Jaume I (Spain), which focuses on how the synergies between ICT and various disciplines such as art and design give rise to ...[+]
|
|
Tipo: |
|