- -

Exploring student teachers’ reflection skills: Evidence from journal tasks

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Exploring student teachers’ reflection skills: Evidence from journal tasks

Mostrar el registro completo del ítem

Kusiak-Pisowacka, M. (2020). Exploring student teachers’ reflection skills: Evidence from journal tasks. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):475-482. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11088

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145576

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exploring student teachers’ reflection skills: Evidence from journal tasks
Autor: Kusiak-Pisowacka, Monika
Fecha difusión:
Resumen:
The article addresses the issue of developing reflection skills of Polish foreign language student teachers in the context of university training.   Although the importance of fostering reflection in student teachers has ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Teacher education , Research skills , Reflection skills , Practicum , Journal tasks
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11088
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11088
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem