- -

CLab Torino: a transdisciplinary environment to provide a challenge-based teaching model

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

CLab Torino: a transdisciplinary environment to provide a challenge-based teaching model

Mostrar el registro completo del ítem

Remondino, CL.; Fiore, E.; Tamborrini, P. (2020). CLab Torino: a transdisciplinary environment to provide a challenge-based teaching model. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1073-1083. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11197

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145615

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: CLab Torino: a transdisciplinary environment to provide a challenge-based teaching model
Autor: Remondino, Chiara Lorenza Fiore, Eleonora Tamborrini, Paolo
Fecha difusión:
Resumen:
Promoting an open dialogue, a constant interdisciplinary collaboration with companies, between universities, about partnership or open innovation perspective, today is a challenge that still faces some resistance. Learning ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Entrepreneuship education , Educational model , Transdisciplinary education , Design , Sustainability
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11197
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11197
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem