- -

Lessons learnt – The role of peer-to-peer lecture films in a first year material science laboratory course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Lessons learnt – The role of peer-to-peer lecture films in a first year material science laboratory course

Mostrar el registro completo del ítem

Pfennig, A. (2020). Lessons learnt – The role of peer-to-peer lecture films in a first year material science laboratory course. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):9-16. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.10953

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145788

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Lessons learnt – The role of peer-to-peer lecture films in a first year material science laboratory course
Autor: Pfennig, Anja
Fecha difusión:
Resumen:
At HTW Berlin material science is taught to first year students in combination with laboratory exercises on materials testing. Still, basic knowledge upon theory is necessary to work practically during lab sessions. Therefore ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Lecture films , Inverted classroom , Peer to peer , Material science , Laboratory
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.10953
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/10953
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem