- -

Breaking down Silos through Authentic Assessment: a Live Case Analysis

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Breaking down Silos through Authentic Assessment: a Live Case Analysis

Mostrar el registro completo del ítem

Freeman, O.; Hand, R.; Kennedy, A. (2020). Breaking down Silos through Authentic Assessment: a Live Case Analysis. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):801-809. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11150

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145797

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Breaking down Silos through Authentic Assessment: a Live Case Analysis
Autor: Freeman, Olivia Hand, Rosie Kennedy, Aileen
Fecha difusión:
Resumen:
One of the aims of Technological University Dublin (TU Dublin) is to create graduates who problem solve as socially responsible global citizens. We wanted to provide an opportunity for our students to address relevant, ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Authentic Assessment , Live Case Analysis , Curriculum Framework , Formative assessment , Real-world Application.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11150
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11150
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem