- -

“Post-it mapping”: analogical disruption in the classroom

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

“Post-it mapping”: analogical disruption in the classroom

Mostrar el registro completo del ítem

Buil, T.; Delgado, J.; Pinar, JV.; Liste, G. (2020). “Post-it mapping”: analogical disruption in the classroom. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):317-324. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11048

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/145922

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: “Post-it mapping”: analogical disruption in the classroom
Autor: Buil, Tamar Delgado, Juan Pinar, Jose Vicente Liste, Guiomar
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] Educators need to prepare students for an increasingly complex and interconnected world, and traditional teaching methods can fail to help students develop some of the needed skills. We set up to combine flipped-calssroom ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Concept maps , Analogical disruption , Critical thinking , Flipped classroom , Creativity , Business education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11048
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11048
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem