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Self-Contained Jupyter Notebook Labs Promote Scalable Signal Processing Education

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Self-Contained Jupyter Notebook Labs Promote Scalable Signal Processing Education

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Carrano, D.; Chugunov, I.; Lee, J.; Ayazifar, B. (2020). Self-Contained Jupyter Notebook Labs Promote Scalable Signal Processing Education. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1409-1416. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11308

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146081

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Metadatos del ítem

Título: Self-Contained Jupyter Notebook Labs Promote Scalable Signal Processing Education
Autor: Carrano, Dominic Chugunov, Ilya Lee, Jonathan Ayazifar, Babak
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Our upper-division course in Signals and Systems at UC Berkeley comprises primarily sophomore and junior undergraduates, and assumes only a basic background in Electrical Engineering and Computer Science. We’ve ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Python , Jupyter Notebooks , Virtual labs , Educational technology , Signals and systems , Electrical engineering.
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11308
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11308
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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