- -

Dont feedback in anger: enhancing student experience of feedback

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Dont feedback in anger: enhancing student experience of feedback

Mostrar el registro completo del ítem

Bramley, G.; Campbell-Pilling, K.; Simmons, C. (2020). Dont feedback in anger: enhancing student experience of feedback. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):1147-1154. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11216

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146082

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Dont feedback in anger: enhancing student experience of feedback
Autor: Bramley, Gareth Campbell-Pilling, Kate Simmons, Carl
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This research explores three iterations of the delivery of audio feedback in relation to formative assessments at the School of Law, University of Sheffield. The evidence base includes similar practice at Edge Hill ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Audio feedback , Assessment and feedback , Student Experiences
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488119
Fuente:
6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd20.2020.11216
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11216
Título del congreso: Sixth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 02-05,2020
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem