Mostrar el registro completo del ítem
Mouton, M.; Rootman-Le Grange, I. (2020). Scientific Discourse: Can Our First-Year Students Express Themselves in Science?. En 6th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'20). Editorial Universitat Politècnica de València. (30-05-2020):579-586. https://doi.org/10.4995/HEAd20.2020.11110
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/146097
Título: | Scientific Discourse: Can Our First-Year Students Express Themselves in Science? | |
Autor: | Rootman-Le Grange, Ilse | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Scientific discourse is a specialized, semantically dense language used to formulate clear, objective arguments around experimental results. However, science classrooms are practically void of scientific argumentation ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd20/paper/view/11110 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|