- -

INMA (INtelligent MArket): estudio y diseño de un sistema de compra automática en comercios

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

INMA (INtelligent MArket): estudio y diseño de un sistema de compra automática en comercios

Show full item record

Alepuz Moner, V. (2011). INMA (INtelligent MArket): estudio y diseño de un sistema de compra automática en comercios. http://hdl.handle.net/10251/14612.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/14612

Files in this item

Item Metadata

Title: INMA (INtelligent MArket): estudio y diseño de un sistema de compra automática en comercios
Author:
Director(s): Martínez García, Alfonso
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2011-09-20
Issued date:
Abstract:
Nowadays, the traceability of products is an indispensable tool in the distribution chain. Traceability is interrupted in the retail sales sector, specifically in supermarkets, due to the high cost of the smart tags ...[+]
Copyrigths: Cerrado
degree: Grado en Ingeniería de Sistemas de Telecomunicación, Sonido e Imagen-Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record