- -

DISEÑO DE PACKAGING Y EXPERIENCIA UNBOXING PARA LA MARCA LA FOLIE

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

DISEÑO DE PACKAGING Y EXPERIENCIA UNBOXING PARA LA MARCA LA FOLIE

Show full item record

Peris Ferrer, J. (2020). DISEÑO DE PACKAGING Y EXPERIENCIA UNBOXING PARA LA MARCA LA FOLIE. http://hdl.handle.net/10251/148502

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/148502

Files in this item

Item Metadata

Title: DISEÑO DE PACKAGING Y EXPERIENCIA UNBOXING PARA LA MARCA LA FOLIE
Author: Peris Ferrer, Julia
Director(s): Rodríguez Calatayud, María Nuria
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2020-07-14
Issued date:
Abstract:
[ES] El diseño de packaging de una marca influye de manera significativa en la experiencia del consumidor ya sea por su color, forma o textura. No obstante, las pequeñas empresas desconocen esta información y no tienen ...[+]


[EN] The packaging design of a brand exerts a significant influence on consumer¿s experience, whether due to its color, shape or texture. However, small businesses are unaware of this information and have not developed ...[+]
Subjects: Diseño , Identidad visual , Imagen corporativa , Packaging , Experiencia unboxing , Design , Visual identity , Corporate image , Unboxing experience
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record