- -

Proposal of a composite indicator for measuring social media presence in the wine market

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Proposal of a composite indicator for measuring social media presence in the wine market

Show full item record

Conchado Peiró, A.; Carot Sierra, JM.; Vázquez Barrachina, E.; Orduña Malea, E. (2020). Proposal of a composite indicator for measuring social media presence in the wine market. Editorial Universitat Politècnica de València. 279-288. https://doi.org/10.4995/CARMA2020.2020.11647

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/148813

Files in this item

Item Metadata

Title: Proposal of a composite indicator for measuring social media presence in the wine market
Author: Conchado Peiró, Andrea Carot Sierra, José Miguel Vázquez Barrachina, Elena Orduña Malea, Enrique
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Universitat Politècnica de València. Centro de Gestión de la Calidad y del Cambio - Centre de Gestió de la Qualitat i del Canvi
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Issued date:
Abstract:
[EN] Cybermetrics field is attracting considerable interest due to its utility as a data-oriented technique for research, though it may provide misleading information when used in complex systems. This paper outlines a ...[+]
Subjects: Web data , Internet data , Big data , Qca , Pls , Sem , Conference , Composite indicator , Principal Component Analysis , wine , Cybermetrics , Social media
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488324
DOI: 10.4995/CARMA2020.2020.11647
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2020/paper/view/11647
Conference name: CARMA 2020 - 3rd International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Conference place: Valencia, Spain
Conference date: Julio 08-09,2020
Project ID:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//CSO2016-78775-R/ES/DISEÑO DE UN METODO Y DESARROLLO DE UNA HERRAMIENTA DE ONLINE INFORMATION INTELLIGENCE ORIENTADA A LA RECOMENDACION GEOLOCALIZADA DEL MERCADO DEL VINO/
Thanks:
This work was carried out within the framework of a Spanish research project ‘eMarketwine: diseño de un método y una herramienta de online information intelligence orientada a la recomendación geolocalizada para el mercado ...[+]
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record