- -

The new retail business model in China

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

The new retail business model in China

Show full item record

Hu, M. (2020). El nuevo modelo de comercio minorista en China. http://hdl.handle.net/10251/149206

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/149206

Files in this item

Item Metadata

Title: The new retail business model in China
Secondary Title: El nuevo modelo de comercio minorista en China
Author: Hu, Mengdi
Director(s): Peiró Signes, Angel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2020-07-22
Issued date:
Abstract:
[EN] With the continuous development of Internet economy, people can chat and shop online at anytime and anywhere, which has caused a huge impact on traditional retail enterprises. Traditional retailing needs to be ...[+]


[ES] Con el continuo desarrollo de la economía de Internet, las personas pueden chatear y comprar en línea en cualquier momento y en cualquier lugar, lo que ha causado un gran impacto en las empresas minoristas tradicionales. ...[+]
Subjects: China , Development model , e-commerce , New retailing , Freshippo , Comercio electrónico , Comercio minorista , Modelo de desarrollo , Nuevo comercio minorista
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record