- -

The epistemological impacts of big data on public opinion studies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The epistemological impacts of big data on public opinion studies

Mostrar el registro completo del ítem

Caldas, P.; Romanini, AV. (2020). The epistemological impacts of big data on public opinion studies. Editorial Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/149578

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/149578

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The epistemological impacts of big data on public opinion studies
Autor: Caldas, Pedro Romanini, Anderson Vinícius
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this work, we seek to highlight and describe the main differences between traditional public opinion polls (made by using methods and techniques traditionally undertaken in the social sciences), and those ...[+]
Palabras clave: Web data , Internet data , Big data , Qca , Pls , Sem , Conference , Public opinion , Polls , Mining , Epistemological impacts
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488324
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2020/paper/view/11644
Título del congreso: CARMA 2020 - 3rd International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Julio 08-09,2020
Tipo: Comunicación en congreso Otros

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem