Mostrar el registro completo del ítem
Gmeiner, P. (2020). Causal discovery with Point of Sales data. Editorial Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/149590
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/149590
Título: | Causal discovery with Point of Sales data | |
Autor: | Gmeiner, Peter | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[ES] GfK owns the world’s largest retail panel within the tech and durable good industries. The panel consists of weekly Point of Sales (PoS) data, such as price and sales units data at store level. From PoS data and other ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2020/paper/view/11598 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|