- -

Diseño de la identidad de marca de una Food Truck

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Diseño de la identidad de marca de una Food Truck

Show full item record

Delegido Montón, JA. (2020). Diseño de la identidad de marca de una Food Truck. http://hdl.handle.net/10251/151011

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/151011

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño de la identidad de marca de una Food Truck
Author: Delegido Montón, José Armando
Director(s): Espi Cerda, Emilio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2020-09-08
Issued date:
Abstract:
[ES] El trabajo que a continuación se presenta consiste en la creación de una marca para una food truck, mediante la cual y con el apoyo de un perfil de Instagram, tendremos los soportes físico y digital de la marca. ...[+]


[EN] The work that follows consists in the creation of a brand for a food truck, through it and with the support of an Instagram profile, we will have the physical and digital supports of the brand. For the creation of ...[+]
Subjects: Diseño gráfico , Identidad corporativa , Branding , Gastronomía , Food truck. , Graphic design , Corporate identity , Gastronomy
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record