- -

Maraka, creación de una marca

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Maraka, creación de una marca

Show full item record

Moya Cuartero, L. (2020). Maraka, creación de una marca. http://hdl.handle.net/10251/151693

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/151693

Files in this item

Item Metadata

Title: Maraka, creación de una marca
Author: Moya Cuartero, Laura
Director(s): Hernandis Ortuño, Bernabé Esnal Angulo, Iñaki
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Read date / Event date:
2020-09-10
Issued date:
Abstract:
[ES] El presente proyecto recoge el proceso de ideación de una nueva marca enfocada al diseño y distribución de elementos decorativos para instrumentos musicales. El estudio realizado se centra en el diseño, prestando ...[+]


[EN] This project includes the ideation process of a new brand focused on the design and distribution of decorative elements for musical instruments. The study carried out focuses on the design, paying main attention to ...[+]
Subjects: Tienda online , Instrumentos musicales , Identidad corporativa , Diseño gráfico , Diseño de productos , Música , Musical instruments , Corporate identity , Graphic design , Product design , Music , Online store
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Productos-Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record