- -

La revolución de las compañías aéreas low-cost: El caso de Ryanair

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La revolución de las compañías aéreas low-cost: El caso de Ryanair

Show full item record

Pérez Mondéjar, P. (2020). La revolución de las compañías aéreas low-cost: El caso de Ryanair. http://hdl.handle.net/10251/153087

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/153087

Files in this item

Item Metadata

Title: La revolución de las compañías aéreas low-cost: El caso de Ryanair
Author: Pérez Mondéjar, Pablo
Director(s): Martinez Aparisi, Alberto
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2020-09-24
Issued date:
Abstract:
[ES] En este trabajo se va a realizar un análisis acerca de la compañía Ryanair, se su modelo de negocio, su mercado, estructura, características y las estrategias que le han llevado al éxito en su sector. Podremos ...[+]


[EN] In this research work, an analysis will be carried out about the Ryanair company, its business model, its market, structure, characteristics, and the strategies that have led to success in its sector. We can also ...[+]
Subjects: Aviación comercial , Ryanair , Competitor analysis , Business model , Modelo de negocio , Turismo , Bajo coste , Compañía aérea , Tourism , Low-cost , Airline , Análisis de la competencia
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Turismo-Grau en Turisme
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record