- -

Intercultural Perspective on Impact of Video Games on Players: Insights from a Systematic Review of Recent Literature

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Intercultural Perspective on Impact of Video Games on Players: Insights from a Systematic Review of Recent Literature

Mostrar el registro completo del ítem

Shliakhovchuk, O.; Muñoz García, A. (2020). Intercultural Perspective on Impact of Video Games on Players: Insights from a Systematic Review of Recent Literature. Educational Sciences: Theory & Practice. 20(1):40-58. https://doi.org/10.12738/jestp.2020.1.004

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/155702

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Intercultural Perspective on Impact of Video Games on Players: Insights from a Systematic Review of Recent Literature
Autor: Shliakhovchuk, Olena Muñoz García, Adolfo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The video-game industry has become a significant force in the business and entertainment world. Video games have become so widespread and pervasive that they are now considered a part of the mass media, a common ...[+]
Palabras clave: Video games , Intercultural skills , Digital game-based learning , Impact of video games , Educational technology
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Educational Sciences: Theory & Practice. (issn: 1303-0485 )
DOI: 10.12738/jestp.2020.1.004
Editorial:
Egitim Danismanligi ve Arastirmalari Merkezi - EDAM
Versión del editor: https://doi.org/10.12738/jestp.2020.1.004
Agradecimientos:
We are grateful for the thoughtful comments provided by the reviewers of this paper.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem