- -

Estudio del uso que hacen los alumnos de los tests online voluntarios

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Estudio del uso que hacen los alumnos de los tests online voluntarios

Show full item record

Salas Vicente, F.; Vicente Escuder, A. (2021). Estudio del uso que hacen los alumnos de los tests online voluntarios. En IN-RED 2020: VI Congreso de Innovación Educativa y Docencia en Red. Editorial Universitat Politècnica de València. 629-639. https://doi.org/10.4995/INRED2020.2020.11931

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/158323

Files in this item

Item Metadata

Title: Estudio del uso que hacen los alumnos de los tests online voluntarios
Author: Salas Vicente, Fidel Vicente Escuder, Angel
Issued date:
Abstract:
[ES] En este trabajo se ha hecho un análisis del uso que hacen los alumnos de una asignatura de ciencia de materiales de una serie de tests en línea que se ha puesto a su disposición para que practiquen de cara a los ...[+]


[EN] This paper presents an analysis of the use the students of a materials science course have done of a series of online tests that have been made available with the objective of providing them with a tool to practice ...[+]
Subjects: Higher education , Educational technologies , Educational innovations , Test preparatorios , Test online , Online assessment , Online tests , Educación superior , Enseñanza superior , Tecnologías y educación , Innovación educativa
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 978-84-9048-833-1
Source:
IN-RED 2020: VI Congreso de Innovación Educativa y Docencia en Red. (issn: 2603-5863 )
DOI: 10.4995/INRED2020.2020.11931
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INRED/INRED2020/paper/view/11931
Conference name: IN-RED 2020: VI Congreso de Innovación Educativa y Docencia en Red
Conference place: Valencia, Spain
Conference date: July 16-17, 2020
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record