- -

Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship".

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship".

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.author Boza, Andres es_ES
dc.contributor.author Cuenca, L. es_ES
dc.contributor.author Alemany Díaz, María Del Mar es_ES
dc.contributor.author Alarcón Valero, Faustino es_ES
dc.contributor.author Prats-Montalbán, José Manuel es_ES
dc.date.accessioned 2021-01-16T04:32:20Z
dc.date.available 2021-01-16T04:32:20Z
dc.date.issued 2018 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/159213
dc.description.abstract [EN] The initial level of a competence in our students is in many cases unknown for the teacher, when we talk about transversal competences. In addition, in some cases, they assume some skills to the students that can be wrong. The proposal developed in this paper focuses on identifying the student¿s initial level in the competence to adapt the teaching-learning process to the different levels found in our classroom. The proposal has been developed in the competence of creativity, innovation and entrepreneurship. es_ES
dc.description.sponsorship This research has been carried out under the project of innovation and educational improvement (PIME 2017-18 Ref. A10) funded by the Universitat Politècnica de València and the School of Informatics es_ES
dc.language Inglés es_ES
dc.publisher International Association of Technology, Education and Development es_ES
dc.relation.ispartof INTED proceedings (Online) es_ES
dc.relation.ispartof INTED2018 Proceedings es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Creativity es_ES
dc.subject Innovation es_ES
dc.subject Entrepreneurship es_ES
dc.subject Teaching-Learning Process es_ES
dc.subject Transversal Competences es_ES
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.classification ESTADISTICA E INVESTIGACION OPERATIVA es_ES
dc.title Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship". es_ES
dc.type Artículo es_ES
dc.type Comunicación en congreso es_ES
dc.type Capítulo de libro es_ES
dc.identifier.doi 10.21125/inted.2018.0592 es_ES
dc.relation.projectID info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2017-18%2FA10%2F17/ES/Diseño de itinerarios de aprendizaje para el desarrollo progresivo de la competencia de innovación, creatividad y emprendimiento (DIAICE)/ es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses es_ES
dc.description.bibliographicCitation Boza, A.; Cuenca, L.; Alemany Díaz, MDM.; Alarcón Valero, F.; Prats-Montalbán, JM. (2018). Early identification of the student's level in the transversal competence "creativity, innovation and entrepeneurship". INTED proceedings (Online). 3091-3096. https://doi.org/10.21125/inted.2018.0592 es_ES
dc.description.accrualMethod S es_ES
dc.relation.conferencename 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2018) es_ES
dc.relation.conferencedate Marzo 05-07,2018 es_ES
dc.relation.conferenceplace Valencia, Spain es_ES
dc.relation.publisherversion https://doi.org/10.21125/inted.2018.0592 es_ES
dc.description.upvformatpinicio 3091 es_ES
dc.description.upvformatpfin 3096 es_ES
dc.type.version info:eu-repo/semantics/publishedVersion es_ES
dc.identifier.eissn 2340-1079 es_ES
dc.relation.pasarela S\359750 es_ES
dc.contributor.funder Universitat Politècnica de València es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem