- -

Lectura participativa en red en la formación de maestros/as #pedagogiaUV19

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Lectura participativa en red en la formación de maestros/as #pedagogiaUV19

Show full item record

Suárez-Guerrero, C.; Tárraga Mínguez, R.; Sanz Cervera, P.; Sospedra Baeza, MJ. (2020). Lectura participativa en red en la formación de maestros/as #pedagogiaUV19. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 18(2):143-161. https://doi.org/10.4995/redu.2020.13589

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/161416

Files in this item

Item Metadata

Title: Lectura participativa en red en la formación de maestros/as #pedagogiaUV19
Secondary Title: Participatory online reading in pre-service teacher training #pedagogiaUV19
Author: Suárez-Guerrero, Cristóbal Tárraga Mínguez, Raúl Sanz Cervera, Pilar Sospedra Baeza, María Josefa
Issued date:
Abstract:
[EN] This article describes the results of a Teaching Innovation experience approved by the Vice-Principal Office for Occupation and Training Programs at the University of Valencia (UV-SFPIE_PID19-1095891). This project ...[+]


[ES] Este artículo describe los resultados de una experiencia de Innovación Docente (PID) aprobada por el Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València (UV-SFPIE_PID19-1095891). Este proyecto ...[+]
Subjects: Didactics , Teacher initial training , Teaching innovation , Internet , Participatory reading , Twitter , Didáctica , Formación inicial de profesorado , Innovación docente , Lectura participativa
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2020.13589
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2020.13589
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record