- -

Do it for the group: Developing digital competencies with Global Virtual Teams

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Do it for the group: Developing digital competencies with Global Virtual Teams

Mostrar el registro completo del ítem

Planells-Artigot, E.; Ortigosa Blanch, A. (2021). Do it for the group: Developing digital competencies with Global Virtual Teams. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 195-202. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11885

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/162012

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Do it for the group: Developing digital competencies with Global Virtual Teams
Autor: Planells-Artigot, Enrique Ortigosa Blanch, Arturo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Telecomunicación y Aplicaciones Multimedia - Institut Universitari de Telecomunicacions i Aplicacions Multimèdia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The EU established a framework of digital competencies for citizens aimed at improving their skills in a professional environment. Bearing that in mind, this study observes the implementation of some of the competencies ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Global Virtual Teams , Digital competencies , Higher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488737
Fuente:
Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. (issn: 2695-8554 )
DOI: 10.4995/INN2020.2020.11885
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11885
Título del congreso: INNODOCT 2020
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Noviembre 11-16,2020
Agradecimientos:
The authors would like to express their gratitude to the students in both institutions taking part in the project and providing valuable, constant feedback in the process. Similarly, the authors are grateful to the support ...[+]
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem