- -

Application of Artificial intelligence to high education: empowerment of flipped classroom with just-in-time teaching

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Application of Artificial intelligence to high education: empowerment of flipped classroom with just-in-time teaching

Mostrar el registro completo del ítem

Montuori, L.; Alcázar Ortega, M.; Bastida Molina, P.; Vargas Salgado, CA. (2021). Application of Artificial intelligence to high education: empowerment of flipped classroom with just-in-time teaching. En Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. Editorial Universitat Politècnica de València. 223-231. https://doi.org/10.4995/INN2020.2020.11896

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/162133

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Application of Artificial intelligence to high education: empowerment of flipped classroom with just-in-time teaching
Autor: Montuori, Lina Alcázar Ortega, Manuel Bastida Molina, Paula Vargas Salgado, Carlos Afranio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Eléctrica - Departament d'Enginyeria Elèctrica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Instituto de Ingeniería Energética - Institut d'Enginyeria Energètica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Termodinámica Aplicada - Departament de Termodinàmica Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In the so-called society 4.0, Artificial Intelligence (AI) is being widely used in many areas of life. Machine learning uses mathematical algorithms based on "training data", which are able to make predictions or ...[+]
Palabras clave: Innovation , Teaching Technologies , Documentation , Artificial intelligence , Machine learning , Flipped classroom , Just-In-Time teaching , High Education , Methodology
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490488737
Fuente:
Proceedings INNODOCT/20. International Conference on Innovation, Documentation and Education. (issn: 2695-8554 )
DOI: 10.4995/INN2020.2020.11896
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INNODOCT/INN2020/paper/view/11896
Título del congreso: INNODOCT 2020
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Noviembre 11-16,2020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//ACIF%2F2018%2F106/
Agradecimientos:
This work was supported in part by the regional public administration of Valencia under the grant ACIF/2018/106.
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem