- -

Evaluating the use of mobile technologies for language learning purposes

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Evaluating the use of mobile technologies for language learning purposes

Show full item record

Rosell Aguilar, F. (2021). Evaluating the use of mobile technologies for language learning purposes [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/163675

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/163675

Files in this item

Item Metadata

Title: Evaluating the use of mobile technologies for language learning purposes
Author: Rosell Aguilar, Fernando
Director(s): Gimeno Sanz, Ana Mª
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Read date / Event date:
2021-02-05
Issued date:
Abstract:
[ES] Esta tesis se centra en tres tecnologías móviles: podcasting, aplicaciones móviles y Twitter, y evalúa su potencial para el aprendizaje de idiomas basándose en una serie de estudios con distintos tipos de participantes, ...[+]


[CA] Aquesta tesi se centra en tres tecnologies mòbils: podcasting, aplicacions mòbils i Twitter, i avalua el seu potencial per a l'aprenentatge d'idiomes basant-se en una sèrie d'estudis amb diferents tipus de participants, ...[+]


[EN] This thesis focuses on three mobile technologies: podcasting, mobile apps, and Twitter, and evaluates their potential for language learning purposes based on a series of studies with a range of users including formal ...[+]
Subjects: Aplicacions mòbils , Aprenentatge autònom , Aprenentatge de llengües , Aprenentatge mòbil de llengües , Aprenentatge informal , Aprendizaje informal , Aprendizaje móvil de lenguas , Aprendizaje de lenguas , Aprendizaje autónomo , Twitter , Aplicaciones móviles , Language Learning , Mobile Learning , Podcasting , Apps , Microblogging , E-learning , Informal Learning , Autonomous Learning
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/163675
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Description: Tesis por compendio
Type: Tesis doctoral

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record