- -

New Orientation of Traditional Market Research - Part 1

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

New Orientation of Traditional Market Research - Part 1

Show full item record

Juárez Varón, D.; Mengual Recuerda, A. (2016). New Orientation of Traditional Market Research - Part 1. Journal of Marketing & International Business. 3(3):120-129. http://hdl.handle.net/10251/164483

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/164483

Files in this item

Item Metadata

Title: New Orientation of Traditional Market Research - Part 1
Secondary Title: Nueva orientación de investigación de mercados tradicional - Parte 1
Author: Juárez Varón, David MENGUAL RECUERDA, ANA
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Issued date:
Abstract:
[EN] The current trend is to try to understand the behavior and needs of consumers from the knowledge of the functioning of the brain facilitated by the neurosciences applied to the economy. Market research in the s. XXI ...[+]


[ES] La tendencia actual es tratar de entender el comportamiento y necesidades de los consumidores desde el conocimiento del funcionamiento del cerebro facilitado por las neurociencias aplicadas a la economía. La investigación ...[+]
Subjects: Neuromarketing , Marketing , Market research , Orientation , Investigación de mercado , Orientación
Copyrigths: Cerrado
Source:
Journal of Marketing & International Business. (issn: 2386-8619 )
Publisher:
ISEUN, S.L
Publisher version: https://iseun.es/editorial/revistas/
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record