- -

El SEO como herramienta de marketing digital: auditoría al comercio electrónico Sararevert.com

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

El SEO como herramienta de marketing digital: auditoría al comercio electrónico Sararevert.com

Show full item record

Rando Pérez, C. (2021). El SEO como herramienta de marketing digital: auditoría al comercio electrónico Sararevert.com. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/165134

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/165134

Files in this item

Item Metadata

Title: El SEO como herramienta de marketing digital: auditoría al comercio electrónico Sararevert.com
Author: Rando Pérez, Cristina
Director(s): Baviera Puig, Tomás
Read date / Event date:
2021-03-25
Issued date:
Abstract:
[ES] Como consecuencia de la transformación de la sociedad hacia un modelo más digital cobra importancia para las empresas definir una estrategia de marketing online que les permita estar presente en los canales de internet ...[+]


[EN] As a consequence of the society's transformation towards a more digital model, it becomes important for companies to define an online marketing strategy that allows them to be present on Internet channels and attract ...[+]
Subjects: Posicionamiento en buscadores web , Marketing digital , Posicionamiento web , SEO , Sararevert.com , Sitio web , Auditoría SEO , Moda , SEO (Search Engine Optimization) , Digital marketing , Web positioning , Website , SEO Audit , Fashion
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record