- -

Blending Inverted Lectures and Laboratory Experiments to Improve Learning in an Introductory Course in Digital Systems

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Blending Inverted Lectures and Laboratory Experiments to Improve Learning in an Introductory Course in Digital Systems

Mostrar el registro completo del ítem

Alcaraz, R.; Martínez-Rodrigo, A.; Zangroniz, R.; Rieta, JJ. (2020). Blending Inverted Lectures and Laboratory Experiments to Improve Learning in an Introductory Course in Digital Systems. IEEE Transactions on Education. 63(3):144-154. https://doi.org/10.1109/TE.2019.2954393

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/167003

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Blending Inverted Lectures and Laboratory Experiments to Improve Learning in an Introductory Course in Digital Systems
Autor: Alcaraz, Raúl Martínez-Rodrigo, Arturo Zangroniz, Roberto Rieta, J J
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Fecha difusión:
Palabras clave: Digital systems , Education , Logic gates , Digital circuits , Logic functions , Communications technology , Europe , Active learning , Engagement , Flipped classroom , Laboratory , Student perception
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
IEEE Transactions on Education. (issn: 0018-9359 )
DOI: 10.1109/TE.2019.2954393
Editorial:
Institute of Electrical and Electronics Engineers
Versión del editor: https://doi.org/10.1109/TE.2019.2954393
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/FEDER//2018%2F11744/
Agradecimientos:
This work was supported by the Research Group in Electronic, Biomedical and Telecommunication Engineering through the University of Castilla-La Mancha and the European Regional Development Fund under Grant 2018/11744.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem