- -

A case study on student perception of online lecturing

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A case study on student perception of online lecturing

Mostrar el registro completo del ítem

Wolff-Boenisch, D. (2021). A case study on student perception of online lecturing. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 827-835. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.12710

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172168

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A case study on student perception of online lecturing
Autor: Wolff-Boenisch, Domenik
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This case study looks at implications of transitioning live to recorded lectures, a subject that has acquired an acute importance given COVID19 and the unexpected need to move lectures online. Over a period of six ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Flipped classroom , Online lectures , iLectures , COVID-19 , Blended learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490489758
Fuente:
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAd21.2021.12710
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/12710
Título del congreso: Seventh International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 22-23, 2021
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem