Mostrar el registro completo del ítem
Perrotta, A. (2021). A learner-centered approach to design a Computational Finance module in higher education. En 7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21). Editorial Universitat Politècnica de València. 405-412. https://doi.org/10.4995/HEAd21.2021.12955
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/172358
Título: | A learner-centered approach to design a Computational Finance module in higher education | |
Autor: | Perrotta, Adamaria | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In this paper, we describe our design of ACM30070 “Computational Finance”, a core module in the BSc in Financial Mathematics in the School of Mathematics and Statistics. The over-arching purpose of this module is to ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd21/paper/view/12955 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|