Resumen:
|
[CA] En aquest TFG viatjarem a través del procés complet de realitzar la preproducció d'un curtmetratge d'animació 3d. Partirem de la idea i arribarem fins a l'últim punt previ al procés d'animació. Explicarem els passos, ...[+]
[CA] En aquest TFG viatjarem a través del procés complet de realitzar la preproducció d'un curtmetratge d'animació 3d. Partirem de la idea i arribarem fins a l'últim punt previ al procés d'animació. Explicarem els passos, les ferramentes emprades i el perquè de cada decisió. La finalitat és aconseguir tota la documentació necessària per a realitzar la producció del curt. Inicialment, s'elaborarà un argument partint d'una idea pròpia. Acte seguit es realitzaran tots els treballs que portaran aquest argument al procés d'animació: guió literari, guió tècnic, disseny de personatges, modelat i rigging. Per portar a cap aquestes tasques, emprarem diferents programes d'ordinador. El principal serà 3ds Max, on es realitzaran els models. També s'usarà photoshop per a la realització del storyboard, a més de l'obvi editor de textos per a realitzar la resta de documentació.
[-]
[EN] Within the current bachelor's final thesis, we will unfold the complete process of executing the preproduction of a 3D-animation short film. The kick off will be the idea sketching and the whole undertaking will merge ...[+]
[EN] Within the current bachelor's final thesis, we will unfold the complete process of executing the preproduction of a 3D-animation short film. The kick off will be the idea sketching and the whole undertaking will merge towards to the animation. Along the way, the thesis will tackle an explanation for all steps followed, together with the tools used and all reasons why these choices have been made. The aim is to present all the documentation needed by an animation short to be made. Firstly, a story will be constructed based on the original preliminary idea. Then, the different middle-packages shall be drafted and produced to achieve the preproduction documentation: screenplay, shooting script, character design, modelling and rigging. Different softwares are available; 3ds Max shall be the main choice for modelling and animating the characters. Additionally, we'll use photoshop to draw the storyboard, along with a text editor to write the full documentation.
[-]
|