Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Carrascosa Casamayor, Carlos | es_ES |
dc.contributor.author | Giner Vidal, Àngel | es_ES |
dc.date.accessioned | 2021-10-14T15:08:05Z | |
dc.date.available | 2021-10-14T15:08:05Z | |
dc.date.created | 2021-09-20 | |
dc.date.issued | 2021-10-14 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/174742 | |
dc.description.abstract | [CA] Al llarg d’aquest projecte farem un seguiment del disseny i implementació d’un videojoc casual mitjançant un sistema multi-agent. S’introduirà un poc al lector en aquest món que està en creixement constant i es donarà a conèixer les ferramentes emprades. S’explicarà el procés d’implementació dels algoritmes que donaran vida a cada partida i del sistema multi-agent encarregat de gestionar-ho tot. Tot açò amb l’objectiu d’obtindre un videojoc accessible per a tot aquell que dispose d’algun dispositiu i accés a la xarxa, que avui a dia és quasi tothom. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] A lo largo de este proyecto haremos un seguimiento del diseño e implementación de un videojuego casual mediante un sistema multiagente. Se introducirá un poco al lector en este mundo que se encuentra en constante crecimiento y se dará a conocer las herramientas utilizadas. Se explicará el proceso de implementación de los algoritmos que darán vida a cada partida y del sistema multiagente encargado de gesionarlo todo. Todo esto con el objetivo de obtener un videojuego accesible para todo aquel que disponga de algún dispositivo y acceso a la red, que hoy en día es casi todo el mundo. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] Throughout this project we will monitor the design and implementation of a casual video game using a multi-agent system. The reader will be briefly introduced to this ever-growing world and the tools used will be introduced. The process of implementing the algorithms that will give life to each game and the multi-agent system in charge of managing everything will be explained. All this with the aim of obtaining an accessible video game for anyone who has a device and access to the network, which today is almost everyone. | es_ES |
dc.format.extent | 80 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Videojocs | es_ES |
dc.subject | Sistema multi-agent | es_ES |
dc.subject | Multi-plataforma | es_ES |
dc.subject | Video games | es_ES |
dc.subject | Multi-agent system | es_ES |
dc.subject | Multi-platform | es_ES |
dc.subject.classification | LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.title | Disseny i implementació d’un videojoc multi-plataforma mitjançant un sistema multi-agent | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Giner Vidal, À. (2021). Disseny i implementació d’un videojoc multi-plataforma mitjançant un sistema multi-agent. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/174742 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\134003 | es_ES |