- -

Sports Influencers on Twitter. Analysis and Comparative Study of Track Cycling World Cups 2016 and 2018

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Sports Influencers on Twitter. Analysis and Comparative Study of Track Cycling World Cups 2016 and 2018

Mostrar el registro completo del ítem

Lamirán-Palomares, JM.; Baviera, T.; Baviera-Puig, A. (2020). Sports Influencers on Twitter. Analysis and Comparative Study of Track Cycling World Cups 2016 and 2018. Social Sciences. 9(10):1-23. https://doi.org/10.3390/socsci9100169

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/176468

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Sports Influencers on Twitter. Analysis and Comparative Study of Track Cycling World Cups 2016 and 2018
Autor: Lamirán-Palomares, José María Baviera, Tomás Baviera-Puig, Amparo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Social media has driven a sea change in the way users view and participate in sporting events through the media. In the digital medium, identifying the profiles with the greatest influential capacity is a key issue. ...[+]
Palabras clave: Influence , Influencers , Twitter , Social network analysis (SNA) , Analytical hierarchy process (AHP)
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Social Sciences. (eissn: 2076-0760 )
DOI: 10.3390/socsci9100169
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/socsci9100169
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem