- -

A learning activity designed for a large group of students in a mechanical engineering subject using peer-assessment to encourage deeper learning

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A learning activity designed for a large group of students in a mechanical engineering subject using peer-assessment to encourage deeper learning

Mostrar el registro completo del ítem

Suñer Martinez, JL.; Carballeira, J. (2020). A learning activity designed for a large group of students in a mechanical engineering subject using peer-assessment to encourage deeper learning. IATED Academy. 4931-4935. https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1291

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/178561

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A learning activity designed for a large group of students in a mechanical engineering subject using peer-assessment to encourage deeper learning
Autor: Suñer Martinez, Josep Lluis Carballeira, Javier
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents a learning activity for the subject "Machines and Mechanisms" in a bachelor¿s degree in Electrical Engineering that allows to work on several specific and generic competences for a large group of ...[+]
Palabras clave: Peer-assessment , Generic competences
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-17979-4
Fuente:
EDULEARN20 Proceedings.
DOI: 10.21125/edulearn.2020.1291
Editorial:
IATED Academy
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/edulearn.2020.1291
Título del congreso: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2020)
Lugar del congreso: Online
Fecha congreso: Julio 06-07,2020
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F2018%2FDPTO.IMM/
Agradecimientos:
The authors acknowledge the financial contribution by the Universitat Politècnica de València through the project PIME/2018/DPTO.IMM.
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem