- -

Aplicación web para fomentar el aprendizaje emocional en personas con trastorno del espectro autista

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Aplicación web para fomentar el aprendizaje emocional en personas con trastorno del espectro autista

Show full item record

Granell Sendra, A. (2021). Aplicación web para fomentar el aprendizaje emocional en personas con trastorno del espectro autista. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/179243

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/179243

Files in this item

Item Metadata

Title: Aplicación web para fomentar el aprendizaje emocional en personas con trastorno del espectro autista
Author: Granell Sendra, Alejandro
Director(s): Muñoz García, Adolfo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2021-12-14
Issued date:
Abstract:
[ES] Los individuos con trastorno del espectro autista suelen tener dificultades en el reconocimiento y comprensión tanto de sus propias emociones como la de las personas que les rodean. Esto les supone una gran limitación ...[+]


[EN] Individuals with autism spectrum disorder often have difficulties in recognizing and understanding both their own emotions and those of the people around them. This is a major limitation in their social interactions ...[+]
Subjects: Unity , Azure Cognitive services , Azure Face , RESTful API , Serious game , Trastorno del espectro autista , Emociones , Autism spectrum disorder , Emotions
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record